سنگ نمک تزیینی
سنگ نمک تزیینی
نوامبر 26, 2022
کاربرد نمک در کاغذ سازی
آشنایی با کاربردهای نمک در کاغذ سازی
مارس 10, 2024

نمک خوراکی برای مو

نمک خوراکی برای مو

آیا خوردن نمک نیز برای مو خاصیت دارد و یا نمک باید به صورت موضعی استفاده شود تا تاثیر مثبتی روی موی سر داشته باشد؟

برای پاسخ به سوالات این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

برای اطلاع از قیمت نمک خوراکی، سنگ نمک و سایر محصولات با کارشناسان سایت خانه نمک تماس بگیرید.

09912327202-09912516720

نمک خوراکی برای مو چه خواصی دارد؟

استفاده از نمک خوراکی به صورت موضعی روی سر و پوست می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد. دقت کنید که از نمک خوراکی به صورت درست و اندازه های مناسب استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است نتیجه عکس بگیرید و یا تاثیر مثبتی مشاهده نکنید.

یکی از مهم ترین خواص این ماده برای مو، جلوگیری از بروز شوره سر است و یا اگر کف سرتان و پوست سرتان شوره دارد، برای کمتر شدن و بهبود پوست سرتان میتوانید از نمک خوراکی کمک بگیرید. روش استفاده از نمک برای کاهش شوره ی سر به این صورت است که باید مقدار مناسبی داخل ظرف شامپوی خود بریزید و از آن برای شستشوی سر خود استفاده کنید. روش این کار نیز به این صورت است که نسبت نمک و شامپو باید طوری باشد که مخلوط نهایی بسیار غلیظ باشد. برای تاثیر بیشتر اجازه دهید این مخلوط حدود 4 تا 5 دقیقه روی موهایتان بماند و در این زمان موها را به آرامی ماساژ دهید. در نهایت سرتان را به طور کامل آبکشی کنید و مطمئن شوید از مخلوط شامپو و نمک چیزی در لای موهایتان باقی نمانده.

این ماده خوراکی در مواد اولیه اسکراب های پوست نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این ماده هم باعث کاهش چربی پوست میشود و هم باعث لایه برداری عمیق پوست میشود. اما مراقب باشید در اسکراب ها و در ماسک هایی که خودتان درست میکنید، به مقدار زیاد از نمک خوراکی استفاده نکنید زیرا باعث خراشیدگی پوست و آسیب رسیدن به پوست میشود.

خاصیت بعدی نمک خوراکی برای مو، کمک به رشد مو است. از این ماده در تولید ماسک موهایی که رشد مو را افزایش میدهند استفاده میشود. شما میتوانید با توجه به میزان رشد موی خود، از این ماده برای رشد سریع تر و بیشتر موهای خود کمک بگیرید.

فواید نمک خوراکی برای مو

نمک خوراکی یکی از ماده های شگفت انگیز جهان است که هم خواص بی نظیر خوراکی دارد و هم در زمینه های دیگر مانند زیبایی، افزایش نگهداری و ماندگاری مواد غذایی (نمک سود کردن)، استفاده تزیینی و … کاربرد های فراوانی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره     روی لینک ها کلیک کنید و مقالات را مطالعه کنید.

برای خرید محصولاتی اعم از     نیز وارد سایت سالت هوم شوید. جهت استعلام دقیق قیمت محصولات و ثبت سفارش خود با کارشناسان ما تماس بگیرید و خرید خوبی را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =