سنگ نمک سمنان
سنگ نمک سمنان
اکتبر 27, 2021
نمک خوراکی برای مو
نمک خوراکی برای مو
ژانویه 16, 2023

سنگ نمک تزیینی

سنگ نمک تزیینی

سنگ نمک تزیینی چگونه استفاده میشود؟ آیا استفاده از سنگ نمک به عنوان دکوری در خانه خواصی دارد یا صرفا جلوه تزیینی دارد؟

برای اطلاع از قیمت سنگ نمک و یا خرید با کارشناسان سایت سالت هوم تماس بگیرید.

0991232720209912516720

خرید سنگ نمک تزیینی

خرید سنگ نمک تزیینی از این سایت با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت قابل انجام است.

افرادی که از سنگ نمک به عنوان یک دکوری در خانه خود استفاده کرده اند، علاوه بر جلوه بسیار زیبای آن، از خواص مفید آن روی روح و روان خود نیز راضی بوده اند.

استفاده از نمک تزیینی درخانه به خصوص در روز های آفتابی، باعث ایجاد انرژی مثبت و گردش آن در خانه میشود.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که پس از مدتی باید سنگ نمک خود را شارژ کنید. شارژ کردن سنگ نمک نیز روش های مختلفی دارد. یکی از روش های آن گذاشتن سنگ نمک در معرض نور مهتاب است وقتی ماه کامل باشد. قبل از طلوع خورشید نیز باید سنگ نمک را جابجا کنید.

انرژی مثبت تولید شده توسط سنگ نمک ها به دلیل ساختار یونی و یونیزاسیون نمک است.

سنگ نمک های تزیینی رنگ های متفاوتی دارد و هر رنگ از آنها خواص متفاوتی دارد. برای مثال سنگ نمک صورتی باعث افزایش حس نوع دوستی و همدلی میشود و سنگ نمک قرمز متابولیسم بدن را افزایش میدهد و باعث افزایش تحرک بدنی میشود. لذا شما میتوانید با توجه به نیاز و انتظار خود از سنگ نمک، بهترین رنگ آن را برای خود تهیه کنید.

فروش سنگ نمک تزیینی

فروش سنگ نمک تزیینی توسط بسیاری از فروشگاه‌های فیزیکی و اینترنتی در سطح شهرها انجام می‌شود. فروشگاه‌های معتبر این محصول را در سایزهای مختلف از معادن یا کارخانجات تولید انواع سنگ نمک تهیه می‌کنند. سپس به صورت بسته‌بندی یا بدون بسته‌بندی به مشتریان ارائه می‌دهند.

اگر قصد تهیه‌ی این محصولات را تحت عنوان سنگ‌های نمک خام یا وسایل تزئینی مانند چراغ‌های سنگ نمک، پایه گلدان، آباژور و سایر محصولات دکوراتیو موجود در بازار دارید، لازم است به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. در این صورت سنگ نمک خریداری شده شما از نوع ارگانیک و طبیعی خواهد بود و قابلیت ارائه‌ی مزایای بسیار این محصول از جمله خواص درمانی، انرژی و یون‌های تولیدی را دارد.

تولید سنگ نمک تزیینی

تولید سنگ نمک تزیینی به منظور استفاده در صنایع دارویی و شیمیایی، به عنوان داروی گیاهی و حتی مصارف تزئینی و دکوراتیو صورت می‌گیرد. هم‌چنین در تولید صنایع دستی کاربرد دارد و در فنگ شویی به عنوان ماده‌ای دارای انرژی مثبت و زیبا در طراحی دکوراسیون داخلی طرفداران زیادی دارد. با توجه به این‌که سنگ نمک تزئینی از معادن سنگ دارای سختی بالا تهیه می‌شود، مهم‌ترین نکته در تولید آن تراش دادن مطابق با اندازه مورد نظر است. هم‌چنین لازم است سنگ تولیدی دارای ویژگی‌هایی مانند شفافیت و انعکاس نور باشد. کدر بودن و ناموزون بودن بافت از نشانه‌های عدم مرغوبیت سنگ است.

صادرات سنگ نمک تزیینی

صادرات سنگ نمک تزیینی توسط بسیاری از عرضه‌کنندگان در ایران به بسیاری از کشورهای دنیا از جمله کشورهای همسایه انجام می‌شود. مهم‌ترین چالش کشور ما در صادرات این محصول رقابت با کشور پاکستان است. برای حل این چالش لازم است مراکز صادراتی این محصول به بهبود عواملی مانند حضور در بازارهای بین المللی هدف و افزایش تنوع در نمک تزیینی به خصوص تنوع رنگی و بهبود کیفی این محصول توجه کنند.

 

انواع سنگ نمک تزیینی

این نوع از سنگ نمک میتواند به شکل های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. میتواند روی آنها برچسب زده شود و ظاهر زیبا تری داشته باشد.

روی آنها میتوان چراغ نصب کرد و به عنوان آباژور سنگ نمک که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده نیز استفاده کرد. این چراغ های نمکی، خواص دیگری از جمله کاهش آلودگی هوای محیط نیز دارند. علاوه بر این، استفاده از آباژور های سنگ نمک در اتاق خواب و در نزدیکی محل خواب، باعث افزایش کیفیت خواب میشود.

استفاده از سنگ نمک در کنار شمع به عنوان دکوری نیز امروزه بسیار ترند شده است و این کار انرژی تولید شده توسط سنگ نمک را بسیار بیشتر میکند.

امروزه استفاده از دکوری های طبیعی در تمامی سبک های دکوراسیون بسیار ترند شده است. شما میتوانید برای خرید محصولات از سایت سالت هوم اقدام به خرید کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =